Çalışan anneler günaydın. 32.hafta yerine 37.haftada çalışamaz alıp doğum iznine ayrılma halinde doğum parasında sorun çıkıyor mu? Herkes farklı bir şey diyor sgkya gittim bilmez birisi var herhalde ne dediği anlaşılmıyor kendi muhasebemize sordum o çalışamazı aldığında alırsın dedi. Doktor rapor almaz çalışırsan alamazsın dedi. Bilgilendirebilirseniz sevinirim