Kizlar ben 31 haftalik hamileyim bazi sebeplerden tetanozu gec vurulmak istedim zaten riskli bir gebeyim 26 haftalikken ası icin aile hekimligine gittim el dopleriyle önce dinlemek istedi kalp atisini zor buldu ama kalp atisi cok düsük acilen ambulansla seni yollamamiz lazim dedi neye ugradigimi sasirdim bir anda yarim saat icinde kendimi doktorumun yaninda buldum o stresim o telasim tarif edilemez düzeydeydi neredeyse o stresle doğuracaktim doktorum sakinlestirmese herhalde dogururdum da doktorum o halimi görünce cok kizdi sacma sapan isler yapiyorlar el dopleri tabiki öyle gösterir gebelerimi üzüyorlar aşı dısında gitme oraya bir daha ne hale getirmisler seni dedi.Beni yaklasik 20 gündür izlem icin ariyorlar hem saglik ocagi uzak aracim yok hem de en sonki durumdan dolayi gitmek istemiyorum cünkü gidince doplerle dinlemek icin cok zorluyorlar o kadar korktum ki aşı dahi yaptirmadim gitmedim bir daha korkudan.Hemsire tekrar aradi bu sabah gelmen lazim diye ben de gelme imkanimin olmadigini zaten el dopleriyle bir daha kalp atisi dinletmeyecegimi söyledim o zaman tutanak tutariz istemedigine dair imza da vermen lazim ne yap et gel biz islemi yapmak zorundayiz biz de zor durumda kaliyoruz dedi mutlaka gidilmesi mi gerekiyor