Sidelya Daha önce bir kimyasal gebelik geçirdim ama nedeni araştırılmadı. Şimdi tekrar hamileyim ve ikizler. Kan pıhtılaşması var mı yok mu nasıl öğrenebilirim ve acaba bebek asprini pıhtılaşma olmadan kullanılırsa zararı olur mu tedbir amaçlı içilebilir mi?