Merhabalar, daha öncede de bu başlığa benzer bir başlık açmıştım 😁 Doğum yaklaştıkça korku da başlıyor (Doğum sancısını anlar mıyım, suyum gelse bilir miyim, vs vs) ilk gebeliğim, 35. Haftadayız doktorum 9 temmuzdan sonra her an doğum olabilir dedi, yalancı sancılarım bu aralar çok sıklaştı ve sürekli artık bacaklarıma kramplar giriyor ve o kramp gittikten sonra ağrısı asla geçmiyor yürümemi bile etkiliyor o ağrı, bu yalancı sancıları gerçek sancıları nasıl ayırt edebilirim, birde bu kramplar için önerebileceğiniz bir haraket veya başka birşey var mı ?