Kızlar merhaba en son 15 mayısta regl oldum haziranın başında çok grip oldum bir sürü aferin hep ilacı öksürük ilacı ağrı kesici vs kullandım adetim şuan 9 gün gecikti hamile olma ihtimalim neredeyse yok gibi eşimle bu ay sadece 1 kez ve o da korunmasız (geri çekilme ile) ilişki yaşadık yani ilaçlar adet gecikmesi yapar mı hamile olma ihtimalim var mı?