meva_ Girne12 beennnn 🎊🎊 ama sanki belirtiler biraz azaldı gibi yarın kontrole gidicem bakalım nasıl gecicek ☺️
Ftmblnt 9+4 üz bugün ikizlerimle 😊Bel ve kasık ağrılarım var. Mide bulantısı azalmaya başladı. Onun dışında çok şükür iyiyiz ❤️❤️
Evremanne Betul11 karnınız en erken haliyle 15-20 hafta arası belli olur öncesinde mümkün değil 4. Aya kadar karın şişer ama tamamiyle gaz o da 🙂
Ncydmr Bizde 9+1 günlük olduk bugün 😊 bel ağrısı dışında bir problemimiz yok çok şükür 😊 birde dün sapsarı köyü akintim oldu kızlar bu normal sizde de oluyor mu acaba🤔