ElifV94 Hanımlar selam. 35 haftalık hamileyim dün gece belime bıçak saplanır şekilde ağrı girdi. Girip çıkıyo ama bi saat falan böyle olmuştur. Doğum sancısı olabili mi bu doktorumu aramalı mıyım? Şuanda da var.