Kızlar selam 17 günlük bebeğim var. Doğum yaptığım ilk haftalar meme ucunda çok yara vardı emzirirken çok acıyordu. Sonra yaralarım geçti 1 hafta çok rahat ettim. Ama şimdi yine aynı. Yara olmadı ama çok acıyor. Ağlayarak emziriyorum. Bu normal bir süreç mi yoksa bende mi bir sorun var anlamadım 🥲