Bende 4+5 tüp bebek ile oldu transfer gününden itibaren icmeyi kestim cok aklima geliyor hatta bazen aglayacak kadar istiyorum hemsireme soyledim ama hayır sigara yok diyor 1 temmuzda kese icin gidicem Allah’ın izniyle, yine şansımı deneyecegim bakalim icmekte istemiyorum ama gunde 1 tane icsem sigaranin stresi gider en azindan diyorum