Ben kendimi bildim bileli düzenli regl görüyorum yaklaşık 5 ay korunmasız ilişkimiz oldu anca herhangi bir gebelik olmadı reglm 17 gün gecikince şubat ayında gebelik şüphesiyle gittim doktor bana yumurtalıklarımda polikistik over olduğunu söyledi bende kilo problemi yaşamıyorum herhangi bir kullanmam yok ya da geçikme yaşamam bu şekilde hamile kalmam zorlaşabilir dedi ve regl olmam için bana tursal verdi içtim bir hafta sonra regl oldum km filan istedi kan değerlerimin bazıları normal bazıları polikistik overe işaret ediyordu bende tabi çok üzüldüm çocuğum olmayacak diye düşündüm daha sonra mart ayında yine reglim gecikti ben bunun üzerine civan perçemli içtim hatta tursal içsem mi diye düşündüm evde bulamadım sonra bir test yapsam mı dedim yaptım çift çizgi ve beta 3000 küsürdü o doktor bozuntusu bana gebeliğin kolay olamayacağını söyledi iyi ki test yapmışım yoksa tursal düşüğe sebep oluyor ayrıca ben doktora gitmeden önce ilişki sonrası kalkmamaya ayaklarımı havada tutmaya dikkat ediyordum doktor öyle söyleyince hiç umursamadım kalktım demem o biraz da stres kaynaklı bebek tutunmuyor bana söylüyorlardı ne alakası var diyordum ama doğru 5 ay o kadar stresliydim tutacak mı diye son ay umrumda olmadı tutmaz diye o ay tuttu şuan çok şükür 19 haftalık olduk bir kızımız olacak darısı isteyen herkese nasip olsun inşallah 🩷🩷🩷