esdemiralay Merhaba kızlar en son gittiğimde 25. Haftada bebeğim 707 gramdı . Ama sanki bana biraz az gibi geliyor diğer bebeğim biraz daha topluydu o haftalarda . Şimdi Çarşamba günü 27 haftalık oluyor kontrolümüz var o haftalarda sizlerde kilolar nasıldı ?
Zumra_zelal3 esdemiralay 27 haftalikken tam 1100 di 30 haftalik 1500 35 haftalık gittigim de de 2800 olmuştu şu an 37 haftalik olduk gitmedim daha kontrole doktorlar normal diyor ama bilemedim bende
Mercimekannesi45 esdemiralay 27 haftanın içindeyim bende Çarşamba randevum var ama dün geceden beri bebeğin aşağı aşağı vuruyor sızlatıyor resmen korkuyorum kendimi dinlemekten yoruldum 🥴bir kaybim var sagsalim bebeğimi kucagima alsam derin bir nefes cekicem.Sizinde böyle bir sıkıntınız varmı
schiphol esdemiralay selamlar ben de bugün kontrole gittim 27+5, kilosu 1.110 boyu da 38 cm dedi doktorum normal olduğunu söyledi🤍
SrpYlmz esdemiralay en son 28 de gitmiştim 1300 dü şuan 31 haftalığız 32 de muayenem var bakalım 🙏🧿🫶♥️ doktorunuz zaten iyiyi kotuyu söyler bence 🌹 Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip eylesin🙏
esdemiralay Zumra_zelal3 Kilo artış hızı 27 den sonra artacak o zaman sanırım bana çok yavaş ilerliyor gibi gelmişti 🤗❤️
esdemiralay Mercimekannesi45 İlk gebeliğim 27. Haftada kayıpla sonuçlanmıştı şimdi yine 27 ye gelmek üzereyiz Allah izin verirse 🙏 Dün geceden beri yukarı sağ çapraza doğru vurup toplanıyor hep yan duruyordu şimdi nereye doğru döndü çok merak ediyorum bazen kaburgama öyle bir basıyor ki irkiliyorum . Büyüdükçe ne olacak acaba 🤗
esdemiralay schiphol İnşallah ben de güzel sonuçlar alırım . 1 kilonun üzerine çıkmıştır diye düşünüyorum. Biraz daha kuvvetli gibi hissediyorum
esdemiralay DeryArenn Böyle 1 kilonun üstüne çıkınca hemen geçecek gibi geliyor zaman.. İnşaallah hepimiz sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız 🤗❤️
Mercimekannesi45 birkimseee yok öyle olmuyor hiç elhamdülillah sadcee bebek aşağı tekme atıyor vajina da sızlama hissediyorum
DeryArenn esdemiralay inşallah hersey gönlünüzce olur tüm bebişler sağlıkla doğsun kilonun hiçbir önemi yok 😇
esdemiralay DeryArenn Bugün gittim tekrar 960 gram olmuş 26+6 da biraz geriden geliyor kilosu 26+2 görünüyor ama çok arası yok bir şey olmaz herhalde
DeryArenn esdemiralay içini ferah tut her bebek çok farklı belki birden kilo almaya başlıcak sizin bebis benimkininde kilosu fazla mesela haftasına göre buda iyi değil simdiden sezaryen dedi doktor iri bebek doğurma ihtimalim yüksek diye
esdemiralay DeryArenn Hepsi sağlıklı olsunlar da ne kadar aldığının bir önemi yok 🥰 İnşaallah hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız . Sizin kaç haftalık şuan
esdemiralay SrpYlmz Aminn inşaallah 😊 bu hafta kendi doktoruma gitmemiştim işe rapor almak için şehir hastanesine gitmiştim orda geriden geliyor 4-5 gün dediler o yüzden sormuştum ama şimdi pazartesi kendi doktoruma gidip soracağım belki ona göre bir şey der