acar41 ben ovülasyon testi yapmıştım pik gördüm o gün yumurtlama sandım . Aslında o ay düzenli ovülasyon testi yapmamıştım o yüzden pik çıkınca yumurtlama sandım.Ama kasık ağrım ve kahverengi lekem gelince peşine de gebelik testi yapayım dedim gebelik testinde de silik çıktı . O şekilde öğrendim o gün gidip kan verdim 30küsür falan çıkmıştı .