aslanmom__ Ecem0707 ileri derecede polikistik over sendeomum vardı bazen yumurtalar 12,13 cıkardı ekranda . Bu rahatsızlıgı iyi tedavi olursan sana bilimsel olarak açıklanmış bir sonuç söylim bir defa gebe kaldıktan sonra ardı arkası gelmez gebeliğinin .
aslanmom__ Ecem0707 sadece regli oldugun dönemde soğan suyu iç soğanı güzelce kabuğu ile haşla suyunu iç burnunu kapat miden bulansada .
aslanmom__ Ecem0707 ahmet hoca mersindeki en babacan doktorlardan biri halktan bir adam onun parayla pulla işi yok bakma sen hastane çok pahalı .
Ecem0707 aslanmom__ kürleri nasıl kullanıyordunuz ben sabah öğlen akşam olarak kullanacağım hepsini aynı anda içemiyorum
Aysenurcelkk Ecem0707 merhaba ben tam 1 ay önce gittim. Bitkisel kürler ve macun verdi. Daha önce bir kere tüp bebek yaptırmıştım ama maalesef düşükle sonlanmıştı umudum da pek yoktu açıkçası ama ne kaybederim bi gideyim dedim. Ve dün hamile olduğumu öğrendim çok şükür
Ecem0707 Aysenurcelkk yaa sizin adınıza çok sevindim rabbim kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah rabbim bizede nasip eder inşallah 🙏 bende salı günü başladım ilaçlara ve kürlere inşallha gittiğimde hamile olduğumu öğrenirim 🥹🤲🏻❤️
Ecem0707 Aysenurcelkk ne rahatsızlığınız vardı acaba bende pocs var 1 kere aşılama yaptırdım tutmadı ben şehir dışından gittim ahmet hocaya
Aysenurcelkk Ecem0707 yaşıma göre amh düşüktü 3 yıldır deniyorduk olmuyordu. En son tüp bebeğe karar verdik ilk denemede tutmuştu ama düşükle sonlandı. Son zamanlarda stres yapmıyordum kafamdan atmıştım artık hayırlısı diyip geçiyordum oldu çok şükür
Sukran27 Ecem0707 ben Ocak ayında gittim 3 aylık doğal tedavi verdi. İleri derecede pcos vardı . İlaçların 3.ayinda hamile olduğumu öğrendim . Şu an 4.5 aylık hamileyim. Ve çok memnunum . Bir doktordan fazlası
Ecem0707 Sukran27 düzenli mi kullandınız nelere dikkat ettiniz bende de loca var ileri derece de ben de 24 haziranda gittim kullanmaya devam ediyorum inşallah bende faydasını görürüm
Sukran27 Ecem0707 evet düzenli kullandım ne dediyse harfiyen yaptım. Üstelik ben kilolu olmamama(57) rağmen bana diyet verdi onlara da uydum.
Ecem0707 Sukran27 bende uyuyorum diyet listesi verdi yağlı-hamur-tatlı yok dedi 25 hazirandan beri hiç yemiyorum demediklerini yapıyorum kuru incir havuç ve hayat tohumu macun verdi onları kullanıyorum
Ecem0707 Sukran27 hissettiniz mi peki ağır işler yaptınız mı lütfen biraz bilgi veriri misiniz kusura bakmayın şimdiden
Sukran27 Ecem0707 estağfurullah ne kusuru bende o süreçten geçen biri olarak tatlı hamur işi ekmek hiç birini yemiyordum. Haftada bı balık yiyodum. Paketli tüm gıdalardan uzak duruyordum yiyecek ve içecek dahil
Sukran27 Ecem0707 Ecem0707 Ecem0707 ben günlük yasantima devam ediyordum. Hatta günlük 1 saat yürüyüş spor yapmaya çalışıyordum . Su 2 lt altına düşmemeye çalışıyordum . Ve ilaçları hiç aksatmadim kürleri olsun kuru inciri falan. Günlük dışarı çıkmayıp onları yapiyordum
Ecem0707 Sukran27 bende işte spora gidip geliyorum Salı-perşembe-cuma-cumartesi günleri inşallah bende faydasını görürüm