Happy ben mide yanması yüzünden gece uyuyamayanlardanım, soğuk süt biraz rahatlatıyor, gaviscon yada renie iyi gelebilir , tuzlu kraker yada leblebi .. bunlar seçenek tabi sana hangisi iyi gelirse, ben süt içiyorum bir de renie içiyorum biraz daha rahat geçiriyorum