Kızlar dün gece 8 den fazla az az idrarımı yaptım kuzenimden bildiğim gibi oda kontrole gitmeden yani 39+3 haftalıkken gece az az idrara çıkmış ve kesenin suyu sızıyormuş yani bizim oğlan çıkıcam artık belirtisi vermiş bendede aynı durum söz konusu yarın kontrole gidicem 37+3 alırlarmı su azlığı varsa?? Bol su içmekte fayda etmiyormuş kuzenim öyle dedi onun suyu ayrı senin içtiğin su ayrı diyor 🙂