drdane09 oho ben saçımı kestirdim, açtırdım, üst üste boyattım hiçbir şey olmadı. İnanmayın böyle şeylere, saç yani kökü sizde olan bir şeyin bebekle ne ilgisi var? saçınızın dipleri yaşar uç kısımları uzadıkça ölür zaten. Asıl kestirmezseniz saçlarınızın ömrü kısalır, küser, dökülmeye başlarlar.