GAMZECAN89 KIZLAR MERHABA EN SON ADETİM 8 ARALIK 2018 1 OCAKTA REGLİ OLMADIM IDRAR TESTİNDE POZİTİF CIKTI 4 GUN SONRA DOKTORA GITTIM KADADA DEGERIM 2799 CIKTI DOKTOR HAMILESIN DEDI ALTTAN ULTUROSONLA BAKTI KESEYI GOREMIYORUM DEDI DIS GEBELIKTEN SUPENDI KASIK AGRIN KANAMAN OLDUMU DEDI BENDE HAYIR DEDIM BUGUN TEKRARDAN GIDIP KAN VERICEM DOKTOR ISTEDI KIZLAR NE OLUR YARDIMCI OLUN BEBEGIMIN KESESI NEDEN GORUNMEDI COK KORKUYORUM BEBEGIME BIRSEY OLMASIN
Elizveannesi GAMZECAN89 henüz çok erken, sakin ol 😌 Daha ortada bebek bile yoktur belki de. Seni anlıyorum, biran evvel görmek, emin olmak istiyorsun ama herşeyin olduğu gibi bunun da bi zamanı var. Dualarım seninle, güzel haberlerle dön bize 🤲
Papatyam34 GAMZECAN89 bence henüz erken daha ne bebek ne kese oluşmaması normal. Doktorlar ztn pek meraklılar kese oluşmamış fln demeye . Bn sırf panik olmamak için 6. Haftanın sonunda gitmiştim ilk muayeneme. Allah gönlüne göre versin oluşmuştur inşallah
_eda8 Asagi yukari 4-5 haftalik hamilesin ve bu cook kücük hala . Daha yerlesmesi felan anca . O yüzden göeünmemistir . Kendini üzme ,ben ögrendimde 5 haftaliktim , ve keseyi 6 haftaliken gördüm 8 haftada‘da bebegimi görüp kalp atisini duydum . Kendini üzme daha cok taze oldu icin normal görünmemesi . Eltimdede gec döllenme olmustu misal . Ilk gitinde 5 haftalikti keseyi bile göremedi üzülmüstü dün gitik bebis kocaman olmus bile . DIS gebelik olsa gercekten agridan duramasin doktorun dedi gibi rabbim gönlüne göre versin canim ☺️☺️
Victoria Çok erken biraz daha beklemelisin ben kanda öğrendikten sonra doktor 1 hafta sonrasına çağırmıştı şuan baksamda göremem dedi
GAMZECAN89 Papatyam34 daha dün gittim doktor kontrolüne ozaman söylemişti bugünde kan istedi tekrardan bakalım rabbim benim ve sizlerin dualarını kabul eylesin inşallah
_eda8 GAMZECAN89 amin insAllah canim . Dedimiz gibi henüz daha erken , görsen bile en fazla kesesini görürsün 7 -8 haftada bebisinin kesesinden cikisini görürsün canim ☺️
GAMZECAN89 KIZLAR ÇARŞAMBA GÜNÜ GİTTİM BEBEĞİMİN KESESİ GÖRÜNDÜ DOKTOR AYIN 30 NA RANDEVU VERDİ GEL BEBEĞİNİN KALP ATIŞLARINI DİNLEYELİM DEDİ :) BANA DESTEK VE MORAL VERDİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
Gizem_miros GAMZECAN89 gozun aydin canim rabbim kalp atisini duymani dogmasini da sana nasp etsin insallh