Kızlar açlık kan şekerim 104 çıktı, kahvaltı yaptım tam 1 saat sonra tokluk ölçümü yaptım 165 çıktı sizce sonuçlar çok mu yüksek 37 haftalık gebeyim, doktoruma yazdım dönüş bekliyorum ama içim bi kötü oldu sizlere sormak istedim bilgisi olan yardımcı olabilir mi ???