38songul 34.hafta da başladı benimde acile gitmiştim ağrım da vardı kasıklarım da vitamin serum takıldı . Tabi ishali etkilemedi 38haftalık olacağız hala ishal oluyorum . 10gün önce de doktoruma gitmiştim sordum muayene falan etti bir anormallik olmadığınızı sulu ve günde 2 3kez çıkarsan ozaman tedbir amaçlı birşeyler alırız dedi . Ama şuan ishale tedavi edilecek bir hap ilaç falan zaten yok dedi gebelikte. Muz, haşlanmış patates falan yeyin .Son haftalara doğru vücudun seni doğuma hazırlıyor bağırsakların çalışıyor, olablir şeyler yani ama yine de dikkat etmek gerekir ve su kaybı olmaması için su tüketimine dikkat etmelisin . Kapsül konusuna gelince de doktoruna danışmadan kullanma derim . Ben gittiğim de nst baktı açılma mı var diye muayene etmişti beni .