Dün acilde Bebeğin eşi doğum kanalını tamamen kapatmış dediler 13 haftalık şuan ama doktorlar pek umutlu konuşmadı canım sıkıldı tekrar kendi doktoruma muayeneye geldim çıkma ihtimali çok düşük dediler benim gibi olup çıkan var mı acaba internette yazanlarla sabahı sabah ettim