Rengarenk_Dusler üzülmeyin lütfen dediğiniz gibi şuursuz insanlar, değmez kafaya takmaya. Benim de hamileliğimin başında kayınvalidem ilk torunum erkek olacak, bizim soyunuz devam edecek diye beni çıldırtmıştı, ben sırf i pis kadının isteği çıkmasın siye çok dua ettim kız olsun diye yoksa inanın aklımdan içimden sağlıklı olması dışında bir şey geçmiyordu, cinsiyetmiş filan. Allah erkek nasip etti, öğrendiğimde ağladım sırf bu yüzden sinirimden, sonra çocuğum acaba hissetti mi, onu istemedim zannetti mi diye aylarca kendimi yedim 😔 pislik insanlar için hamileleiğinizi zehir etmeyin, önemli olan Allah’ın bize sağlıklı evlatlar nasip etmiş , emanet etmiş olması kızı da bir erkeği de 🙏☺️