Yimma Ben bugün Metrolife gittim, hastanedeki tüm kadın hastalıkları ve doğum polikliniği doktorları renkli veriyormuş. Veysel Toprak doktora muaneye oldum (ücreti 600₺) ilgiliydi memnun kaldım..
Bebeğim bir türlü yüzünü dönmedi o yüzden renkli vermedi..
Onun dışında Şanmed hastanesinde bir çok doktora gittim en ilgilisi Adem Sürücü baya ilgileniyor yani..
Kusuru ultrason fotoğrafı vermemesiydi, o da cihaz kaynaklı sanırım ama renkli görüyorsunuz, izlettiriyor, video çekebilirsiniz..