penceresimi Zehrayasin bende çalışan hamişlerdenim muhasebeciyim 7 haftalığız çok mide bulantısı oluyor kızlar çalışınca da daha zor geçiyor bu süreç
Gizemyunusduman Zehrayasin ben şu an evdeyim çalışıyordum yeni işe girmiştim 2 ay olmuştu ve hamile olduğumu öğrendim. Mide bulantısı çok çektiğim için işimi bırakmak zorunda kaldım
penceresimi Zehrayasin ayranla buldum çözümü bir nebze o iyi geliyor yemek falan yiyemiyorum çünkü sanada iyi gelen bile var mı
Zehrayasin penceresimi bana da ayran iyi geliyo yoğurt ama süt içemiyorum tatlıdan midem bulanıyor görünce :(
Ceyk Bende çalışan hamişlerdenim mali müşavirim bir şirkette çalışıyorum. 17 haftalık olduk sürekli oturmaktan kasık ağrılarım oluyor
Zehrayasin Ceyk oturmakta iyi değil dediğin gibi ağrı yapar Bnde ayakta durmaktan bazen bacaklarım ağrıyo.
penceresimi Ceyk benim işimde masa maşı ara ara kalkıp yürümeye çalışıyorum sende turla bence iyi gelir
Zehrayasin penceresimi ay sorma canm vala 12 Ocak’ta Doğum günüm şakın bana pasta almayın deidm meyve alın çantamda limonata ile geziyoeum azıcık iyi geliyo gibi de 😍
Zehrayasin penceresimi ay azıcık iyi geliyo bana bide portakal limona bayılıyrom sürekli yiyorm iyi geliyo mideme eksi olduğu için sende dene İstanbul Gazi mahallesinde otuyrım sen canm
penceresimi Zehrayasin banada eşim portakal greyfurt falan karışık bişeler sıkıyor ekşi o iyi geliyor. Şehirler tutmadı ya sakarya serdivan ben canım
Ceyk penceresimi yürüyorum ama yeterli olmuyor demek ki havalarda soğuk akşamları yürüyüş yapamıyorum maalesef