Yasemin1408 olsun üzme canını olur elbet Allahım nasip eder inşallah bizlerede annelik duygusunu üzme kendini ama birdaha ki ilişkilerinde düşünme üstüne çok düşme bende öyle yapıcam eğer negatif olursa uzulmicam moralimi yüksek tutmam çocuk getirmicem aklıma ilişki yaşıcam adet takip etmicem yumurtalik takip etmicem bu defa keyfi keyfi zaman geçirip mutlu haber vereceğim inşallah , Ama sende üzme tatlı canını olucak olucak HEP DİYORUM YİNE DİYORUM HERŞEYIN ILAÇI MORAL 🫶🏼