Aynı sorun bende de var 4 gün oldu gecikmem. Normalde tam zamanında gelir. 1 hafta önce lekenme olmuştu ondan şüphelendim yerleşme kanaması olabilir diye, bugünle beraber 3 tane test yaptım hepsi negatif. 1 tanesinde silik bir iz var ama emin değilim. Mevsimsel mi acaba gerçekten 🤔