40 haftayı tamamladık,ne gelen var ne giden😁 yarın kontrolüm var çok şükür bebişim doktor izindeyken gelmedi ama artık fazlasıyla hazırım gel artık oğlum🥹 hiç bir şey yokken bir anda doğum başlar mı ki acaba? İlk hamileliğim ara ara kasılmalar oluyor ama sancı olarak adlandıramıyorum