Srcpaa Arkadaşlar merhaba 36 haftalık oldum bugün bi Oğlum olacak Allah nasip ederse bi kızım var adı inci inci ile uyumlu ya da uyumsuz erkek bebek isim önerisi olan var mııııı ????
azracan20 Srcpaa naci dicem çok alakasız olacak 😂😂😂 oğlumun adı Arel sana fikir olsun canım temiz dürüst kişi demek 🥰
happyprincess_06 Srcpaa Srcpaa Hayırlı olsun, bizde cinsiyeti ogrenicez nasipse kız ise İnci erkek ise Atlas Ege’ye karar vermiştik sizede fikir olarak önerebilirim 😊
Fatma_Fatma Barış Faruk Deniz Berkay Çağatay Kerem Emre Kıvanç Emir Benimde oğlum olucak ben bunları beğeniyorum
Gizem9688 30 haftada bizim de ismimiz hala net degil. Ben yalın istiyorum ama soyadimiza uymuyor. Eşim karan istedi fakat kimse söyleyemedi vazgecti. Ata, kuzey, yamaç, tuna, uygar, gökay, giray, deniz…. bunlar dusunduklerimiz. Ama hala koyamadik