Tam 37 haftalık oldum. Bugün eşimle biraz uzun araba seyehati yaptık. 3-3 buçuk saat yol sürdü. Biraz yürüdüm birde. Ve şuan bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum artık. Böyle aşağı kaymış gibi artık. Bugünki yolculuk mu tetikledi acaba. Ve hiç durmuyor çok hareketli. Doğum yaklaştı anlamına mı geliyor hareketlerini aşağıda hissetmek