ilkografya ay gerçekten mı benim gündüz neyse de akşamları karnım aşırı sert oluyo bebis bir yerde toplaniyo karnım sırtım bacaklarıma kadar ağrı hissediyorum ama henüz doğurmadım 33un son günlerinde böyle olmaya başladı 34e girdik hala devam ediyo bu şekilde erken gelme ihtimali var mı acaba