Yasemincee26 3 ay oldu benim hala devam ediyor. Zyrtec kullanıyorum iki günde bir. Cildiye,dahiliye,endokrinoloji,kadın doğum hepsine sordum danıştım. Karaciğere bağlı olabileceğini söylediler. Gastroenteroloji ilgileniyormuş şimdi ona gideceğim. Ailenizde yoktur kaşıntı sadece sizde var değil mi?