Ofelya_1 37+4 olduk iki üç haftadır kolumda elimde inanılmaz bir ağrı ve yanma var magnezyum ve kalsiyum değerlerim de iyi aslında ama özellikle geceleri başlıyor ve çok dayanılmaz bir kemik ağrısı oluyor aynı durumu yaşayan var mı