babymomdad_ merhaba ben mayıs ayında kimyasal gebelik geçirdim ve 27 mayısta regli oldum dün kan testi verdim negatifti bugün ise akıntım oldu ve üzerine pembe leke geldi ama kanama yok başına gelen varmı
Beybyi babymomdad_ ben de o durumdayım bat 23 adet olmadım hâlâ adetime 1 gün kala kan verdim 2.0 çıktı değerim ve bu gün akintimla birlikte kılcalı çok hafif bı kan geldi
babymomdad_ Beybyi değer 2 olduktan sonra yükseliyor diye biliyorum tekrar test verin 2 gün spnea aynı saat 2 katına çıkabilir geç döllenme olmuş olabilirr
1313aleyna Ben yeni evliyim en son ayın yirmi birinde hastalandım ayın 27 sinden beri korunmuyorum hamile olabilir miyim