Gizemygt12 kuzu bende korkuyodum isteğe bağlı sezeryani seçtim inan bana ilk iki üç gün hatta ilk iki gün zorluğun oluyo ama toparlıyosun yavaş yavaş ve konforu var bu yüzden sana senin ruhuna ne iyi geliyosa zaten öyle yap diğeri de ayrı zor onunda toparlanma süreci var etraf enerjileri varsa söyle böyle yap diye hiç dinleme benim bak şuan 11. gün oldu bile çok şükür 🙏🙏darısı başına olsun inşallah 🙏