nur-can621 39+4 olduk akşamdan beri yoğun baskı hissediyorum sanki itmeye çalışıyor kendini sırt ağrısı var arada karnımın altına sancı vurup geçiyor ama kasılma çok var
Mervenr00 nur-can621 bende öyleydim bugün nişanım geldi geceden beri baskı vardı adet ağrısı gibi ağrılarım kasılmalarm vardı öğlen nişanım geldi 39+4um hafif ağrılarım var devam ediyor
Minikbiranne35 Bende 39+3 oldum karnımda bebek sertleşiyo çoğunlukla sancıda arada bir geliyor ama sıklaşmıyor bebek hareketlerini aşağıda hissediyorum
Mervenr00 nur-can621 benimde kontrolüm var çatı muayenesi yapmadı daha acaba yaparmı 2.gebeligim bu. Çatı muayenesinden tırsıyorum biraz🤦🏻♀️🥹