Iremats bence hemen gidilmeli, sadece kese görmek için kadın doğuma gidileceği onun öncesinde gerek olmadığı gibi bir algı var ama ben katılmıyorum, hamileliğin ilk üç ayı çok çok önemli biz zaten bir ay geçince öğreniyoruz. Hemen başlamanız gereken takviyeler var, dikkat edeceğiniz durumlar, beslenme ile alakalı yasaklı yiyecekler, bitki çayları var, bunları öğrenirsiniz, kan ve idrar tahlilleriniz yapılır. Kese için kalp atışı için yine gidersiniz, muayne hakkınız sınırlı değil sonuçta. İlk ay hemen hemen her hafta gidiliyor zaten.