emelldemir 39 haftalık olduk kasıklarım ağrıyor ama bir türlü ağrım artmıyor bebek baskı yapıyor bazen beklemek çok zorlaştı herşeyi yapıyorum gelmesi için ama nafile
tatlibebegim_ emelldemir 3 cm açıklıkla kendi sancım ile 11 saatte doğurdum suni istemedim doğuma girdiğimde 10 cm olmuştu , doktor bana ördek yürüyüşü ve squat yap demişti ama ben sancıdan yapamamıştım
emelldemir tatlibebegim_ ben de yapıyorum egzersiz ama gerçekten faydası mı olmuyor anlamadım 😞 umarım doğururum artık sağ Salim
tatlibebegim_ emelldemir teşekkür ederim sizede hayırlı doğumlar olsun inşallah kısa sürede bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🤗