Emelkck Kızlar slm. 30+5 deyim. Dr şeker hastası ve 41 yaşında olduğum için sezeryan önerdi. Doğum sonrası karına bastırma işlemi doğru mu?
Cinarsaitinannesi Emelkck evet doğru benim ilk dogumda bastırdılar özelde olmuştum bu hafta ikinciyi olacam nasil olacak bu defa bilmiyorum
Ayliz010 Emelkck ben yasadm her sezeryanimda karnima bastirma vsjinaya el sokma kan cekme yapldi öldüm dirildim resmen
Eylul_eylul Emelkck malesef benimde bastırdılr ilk bastırdıklarında uyuşuktum anlamadım ama ikincide hissettim tabi canın acıyor ama 10 sn lik bişy onu düşünüp strese girme hiç. Kiminede direk kum torbası koyuyolar hiç belli olmaz seninde öyle olır belki biraz doktora bağlı bişy
miray_85 Bende sezeryan oldum ama sonrasında hiç karnıma bastirmadilar ama o gibi durumla karşılaşanlar olmuş sanirim
Cinarsaitinannesi Emelkck malesef çok acıyor 2 3 kere yaptılar eşime dedim bir daha yaparlarsa ben çıkarım bu hastaneden dedim hemsire gelince de bastirmayin artık dedim o da yok baski yapmayacam dedi
Deletedmom_110 Emelkck benim mantığım almıyor karna bastırılınca o dikişler patlar arkadaşlar nasıl bastırıyorlar ben anlamıyorum ya bende sezaryen oldum öyle bir işlem yapılmadı bana
Nill_ Ben neden diye sormuştum herkese yapılmıyor dedi doktorum ilk kkzım 4 yasında onda yapıldı ikinciye hamileydim bunda da bastıracaklar mı diye sormuştum belli olmaz hemşireler icte kanama görürse o işlemi yapıyorlar demişti ikinciyi doğurdum onda da bastırdı lar. Rahim tam toparlanamadıgı için sanırım
NerminAyla Emelkck benim karnıma basıldı ve çok çok az acıdı. Abartıldığı kadar yok diyemem, ben yok denecek kadar az hissettim, herkesin bünyesi farklı sonuçta. Sonda takılırken daha çok canım yanmıştı acıyı karşılaştıracak olursam.
1anne3bebe Emelkck dün 3.sezeryanımı oldum. İlkinde hiç öyle birşey yapılmadı. İkincisinde 2 kez yaptılar çok ağrımştı. Ama bu doğumumda herşeyden acısı oydu. Kanamam vardı ve yaklaşık 5 kez yaptılar sıklıkla. Rahime yani uterusa masaj yapıyorlar. Ağrıdan acıdan hüngür hüngür ağladım ağrı eşiği yüksek biriyim üstelik. Aklım çıktı.
Bartumommyyy Emelkck devlet hastanesinde doğum yaptım geriye harikaydı karnıma baskı yapılana kadar 1 saat aralıklarla 3 kez bastırmışlardı kan akışı olsun diye