Arkadaşlar 10 gün önce beta 1242 çıktı doktora gittim keseyi 5 mm gördü arkadaşlar geçen cuma tekrar gittim doktora iki kese gördü ve bi bebeğimizin kalp atışını duyduk birinde daha bebek yoktu ama oluşur dedi sizce oluşurmu olusmasa bile nasıl olur acaba biri sağlıklı şuan çok şükür