aysegulkumsal Merhaba güzel anneler sağlıkla bebişlerinizi kucağınıza alırsınız inşallah. Aranızda kalp durması sebebiyle kürtaj olup kürtaj sonrası tekrar hamilelik yaşayan oldu mu olduysa ne kadar süre sonra oldu her hangi bir sorun yaşadınız mı ?
Sedef21 aysegulkumsal cuma günü kürtaj oldum, benim ki tüp bebekti dondurulmuş bir embriyo duruyo doktor bu adet değilde diğer adetten sonra transfer yapabilir dedi, normal hamilelik geçirenlerede bir adetten sonra olabilir diyor
Freefam aysegulkumsal ocak ayinda kurtaj oldum 8 haftalikken kalbi durmustu hic korunmadim doktorum korunma dedi mart ayinda hamile kaldim iki kez regl oldum kurtajdan sonra suan 14 haftaligiz iyi gidiyor cok sukur
E_Duha aysegulkumsal ilk regl sonrası doktorum korunma dedi 3 düşüğüm oldu 4. Ye hamileyim ve hepsnn genel olarak arası 2,5/3 ay kadar ( düşüklermin sebebi kan pırtılaşmasymış suan ilaç kullanıyorum bunu belirtmemin sebebi sakın bi düşük oldu yine olur diye düşünmeyin eğer bi sorununuz yoksa)
annesininballisi aysegulkumsal ilk gebeliğimde kalbi durmuştu bebeğimin 8 haftalıkken 12 haftalık kontrolde öğrendik ertesi gün kürtaj oldum. 40. Gün ilk adetimi oldum ve hamile kaldım suan 28 haftalıgız. İlk zamanlar cok fazla kasılma sancı yaşamıştım ben rahim toparlansa da bazen böyle olabiliyor demişti doktor. Onun dışında kürtajla ilgili Baska bir sorun yaşamadım
Bhrdgan aysegulkumsal merhaba canm benm 8 haftalıkken kalbi durmuştu doktorum 4 ay korunmamı önerdi ama ben psikolojik olarak 9 ay bekledim ilk denemede hamile kaldım onada ayrı sasırdım normalde tüplerde az geciş var denmişti çünkü şimdi 37+2 olduk çok şükür bugunleri gördük sende sıkıntı stres yapma rabbim hayırlısyla nasip eyler inşallah 🙏🏼
bebegim35_ Ben de kürtaj olup bekleyenlerdenim canım rabbim bir dahakine sağlıkla sıhhatle nasip etsin inşallah 😔😔
aysegulkumsal Hepinize çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebişlerinizi rabbim aynı duyguyu bir daha yaşatmasın zor bir psikoloji 🙏