Merhabalar. Sorum sezaryen olanlara. Ben 6 ay önce sezaryen oldum yeri agrimiyor ama dokununca çok degisik bazen aciyorda. Karnima dokununca sezaryen yerim degisik oluyor, keselenemiyorum hatta normal lif bile kullanamiyorum. Zamanla geçiyor mu bu? Annem de yıllar once ameliyat olmuş hemde dikine ve baya zorlu ama dokununca falan hiç acimiyor eskisi gibi olduğunu soyluyor