Meltemm21 sen yine iyisin 34.haftadayim esenyurtta oturuyorum. Bu 4.doktorum şuan kolanda muhittin beye gidiyorum 3.4 defa gittik ve gayet babacan ve tecrübeli bi doktor tavsiye ederim. Tek eksi yanı bağıra çağıra olan normal doğumu desteklemiyor o. Yani normal olacaksa hastanın kendini yırtmasini istemiyor o an nasil gelişir bilemem artık ama ben memnunum kendisinden