Merhaba 5 Mayıs da regl başladı 4 gün sürdü bitmişti diğer reglim 19 Haziran da başladı ama regl gibi değil akıntı gibi ama açık ton kırmızılıklar vardı normalde çok ağrım olur ama bu adette hiç ağrım olmadı test yaptım birkaç kere negatif çıktı nedeni nedir acaba fikri olan var mıdır?