SerpilIsaErden Evet güzel anne adayları 280 gün boyunca her gün okuduğum Doğum hikaye lerinize şimdi benim Doğum hikayemi yazacağım hamd olsun.sizi okurken çok yormadan.hikayemiz bizim 10 Mart’ta başladı oğlumla taki 40 haftamız dolana kadar.çalışan anne olduğum için 35 haftamıza kadar çalıştık oğlumla baktık sonra çok yorulmaya başladık iznimize ayrıldık.artık evde beraber herşeyi yapıyorduk. Hergün sporumuz yürüyüş derken 40.hafta kontrolune gidicez bu arada herkes soruyor artık abla doğurmadınmı daha paşamız gelmeyecek herhalde diye😊o gün hani muayenemizi olur eve gider günü beklerim derken çünkü normal Doğum du benimde amaaaaaa çatı muayenesi yapalım dedi doktorum çatala çıktım çatımız çok dar hemen sezeryan hazırlığı yapın daha çok beklemeyelim dedi doktorumuz tabi ben şok Ablam şok 😱 öğleden sonra ameliyata alıcam seni dedi doktorum bir eve gidip geleyim dedim tamam dedi .yatışımı yaptırdım eşimi aradım ama ağlamakta n konuşamıyorum annemleri aradım kayınvalidem derken ağlıyorum heyecandan mutluluktan meraktan bütün hazırlıkları yapıp hastaneye geldik odama çıktım hazırlığım yapıldı almaya geldiler beni ekibimle ameliyathane ye çıktık diğerrkibimde beni bekliyordu içeri masama alındım hazırlıklar yapıldı spinal oldum iyikide olmuşum Harika bir ekip Harika bir doktor ve mucizem dünyaya geldi ağlamasını duyduğumda şaşkın bir şekilde oğluma bakıyordum.tarih 12 Aralık 2018 ve ben RABBİMİN EN GÜZEL VE EN TARİFAİZ DUYGUSU OLAN ANNELİĞİ TATTIM.ALLAHIM HEPİNİZE SAĞLIKLI SIHHATLİ DOĞUMLAR YAPMAYI NASİP ETSİN.şimdi ben bunları size Ali Kağanımla yazıyorum.hepiniz Rabbime emanetsiniz.🧿❤️🧿❤️🧿❤️🧿❤️🧿❤️🧿
GulUmut SerpilIsaErden mashallah ❤️ Tebrik ederim,bebegin kilosu kacti? Bi de sezeryan sonrasi agriniz cokmuydu?
Halima SerpilIsaErden Tebrikler,🤩Saglikla buyutun insaAllah.Bende ilk bebisimde sezeryan oldum doktor kontrouluna gitmisdim aniden sezeryana alindim.Sizi cok iyi anliyorum nasil heyecan gecirdiyinizi😍Simdi ikinciye hamileyim💕
SerpilIsaErden Teşekkürler canım benim 3.500 hayır ben hiç ağrı duymadım ama tabi yemeye başlayınca bol su şart ve çok önemli birde nescafe bitter çikolata 🍫 ye
SerpilIsaErden Oy çok güzel sizedir şimdiden hayırlı olsun diyorum evet çok güzel bir duygu hamd olsun Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin 🙏🏼