Ebrusisli Ss4 çok şiddetli olmadığı sürece normal canım ama doktoruna mutlaka söyle ve nst alttan çatı muayeneni yaptır ben. İnsanları dinledim olur dediler 26 haftalık doğum yaptım 😥 o yüzden ihmal etmeyin doktora mutlaka danış
merveoflu Ss4 bende aynı şeyi geçen hafta yaşadım. Bebiş baş aşağı değilmiş henüz . Nst e bağladılar sancı çıkmadı . Meğer bebiş popo üstünde oturduğu için baskı yapıyormuş 😊
Yasemin-35 Ss4 merhaba benim de 29+2 günlük benim de 3 4 gündür bel sırt ağrım var ve ara ara kasıklarıma kramp şeklinde ağrılar girip geçiyor bnde doktoruma sordum yalancı sancı olabilir dedi yarın benim de kontrolüm var bende yarın gidicem
01_2012 Benim 28+5 bir haftadır başladı bazen aşırı şiddetleniyor birde bebeğimin hareketleri baya azaldı sabah kontrole gidcem bakalım
Ebrusisli Lilaaaaaa şuna olmadı 1.5 sene önce oldu 2 ay yoğun bakımda yaşadı sonra kaybettik maalesef şuna ikinci bebeğime hamileyim
Ebrusisli Lilaaaaaa amin inşallah hepimize nasip etsin rabbim burada anne olmak için çabalayan kardeşlerimizinde kucaklarını doldursun