Nill_ ilk muayene dikiş için gittim sağ olsunlar estetik dikiş derken kibe mumbar gibi beni. Dikmiştiler bir ipi çektiler hastane ayağı kalktı bağrımamla . İkinci kontrol için gel demedi ama ben kendim başka bir doktora gittim karnımı bastırdı yumurtalıklarıma baktı rahmin toparlanıp toparlanmadıgına baktı ve ilaç yazdı