sweetmom_ Gizem1992 ben 26. 4 gün önce 67, 37 ile öğrendim. Aşırı bel kasik ağrısı ve göğüs hassasiyetim var.
buse76 Gizem1992 27 de olabilir 28 ide bazen gününde olmuyof bir gün önce veya sonra ama hiç gecikmez sadece ara ara iğne batması var kasıkta bide gogsumun ucu çıkınca hafif sıkınca ağrı var başka da yok
minikdefnemm Gizem1992 benim 26 sı görünüyor Kasık ağrım var adet olucam bence elendim Tek taraflı batmada cok oldu uyku asırı oldu beyaz kremsi akıntı bazen seffaf akıntım oldu ama bence psikolojik ya cünkü dayanamayıp 20 sinde 2 tane test yaptım gölge bile yok uzun zaman sonra icime bosalmıstı tamda yumurtalama gününde ama ilk seferde tutucak diye bisey yok demek ki🙃 cünkü baya kasıklarım agrıyor bildiğin adet 🙄🙄
Gizem1992 Ben hiç bişey hissedemiyorum sanki ya belirti varmı yok mu bilmiyorum midem bulanıyordu oda geçti
Babe3 buse76 göğüs bende de bu şekilde, bir de yürüyünce ayakta çok kalınca yani biraz kendimi yorunca kasıklarımda ağrı oluyor
Babe3 buse76 hayır 26sı regl tarihim bakalım bekliyorum ama böyle olunca ister istemez umutlanıyor insan
sebo_angel Bat 27. 6 gün kala ara ara adet olucakmışım gibi hafif ağrı oldu başka hiiiiç belirtim yok:)
babymomdad_ benim bat 27 dün test verdim negatif çıktı bugün ise akıntı vardı ve hafif pembe leke geldi sizce ne yapmam gerekiyor
Gizem1992 babymomdad_ pembe leke yerleşme kanaması olabilr mi devamı geldiyse adettir son durumun ne🥹😔
2633 Sizin daha çok yeni bence o yüzden benim batım 12 geçen hafta öğrendim ondada belirtim yoktu hafif bı göğüs hassasiyeti dışında tesadüfen başka bı sebepten hastaneye gidince öğrendim acele etmeyin bence 🤗
ikincibebegimiistiyorum Bat 27, belirti mi bilmiyorum ama dün çok midem bulanıyor ve başım ağrıyordu. Bugün ise hava çok sıcak olmasına rağmen üşüyorum.
Gizem1992 Bende salı gününü bekleyecegım tabi eczaneye gidip test almak lazm ilk idrarımla olmayacak ama varsa çıkar herhalde çünkü bnm ilk hamileliğimde baya kıpkırmızı cıkmştı 🥹 ozaman günü geçmişmiydi hatrlamıyorm da hiç 6sene oldu unutuyor insan 🥹🥹