Ayker1 bende kardiyolojiye gittim bu sebepten. 1 gece holter takılıp bakıldı. Ultrason ekg falan çekildi. Kansızlıktan dedi doktor. Ayrıca tiroid ilacı kullanıyorum onun da yan etkisi oluyomuş. Benim nabzım 160 ları görmüştü halterde ama ben hissetmiyorum hiç zaten hep kansızlığım olduğu için alışmışım biraz çarpıntılara 😂