Hanımlar merhabalar ben 11+2 günlük gebeyim gebeliğimin başından beri hiçbir belirti yaşamıyorum sadece göğüs hassasiyetim vardı o da 9.haftamda geçti son doktor kontrolümden önce (9+3 de gitmiştim) sanki hiç hamile gibi değilim bazen çok korkuyorum olumsuz bir şey var mıdır diye benim gibi olanlar var mı merak ediyorum 🥺