Dmrsrp ben birinci dozu yaptırdım kol ağrısı uyku yaptı baya baya, hamile olmadan önce yaptırdığım tetanozda da öyle oluyordum zaten, sadece ben çok halsiz olduğum için bebeğim de 2 gün çok az hareket ettı diyebilirim ama şuan bir sıkıntı yok çok şükür inşallah da olmaz