Ervaablaoluyor Kızlar 6haftalık hamıleyım ıstanbuldan gaziantebe gitcem 1saatlik bir skıntı olurmu sizce??ilk aylarda ucak yolculugu yapan varmı
Saruhansaltuk Ervaablaoluyor valla ben 33 üncü haftamda otobüsle erzincandan istanbula yolculuk yaptım hemde 5 yaşındaki oglumla birlikte ki oğlum yol boyunca kucagimdan inmedi bir sıkıntı olmadı tabi ki doktoruma danıştim sorun olmaz dedi
Mekanikcianne Ervaablaoluyor canım ilk gebeliğimde İstanbul dan Ankara ya seyahat etmiştim ve Ankara’da 5 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim tabi ilk kontrolde herhangi bir sıkıntı yada düşük riski varsa mutlaka doktorunuza danışmalısınız